søndag 15. desember 2013

Jul, barn og samvittighet

Jeg begynner så smått å ta innover meg hvilken dag det er og hva som nærmer seg. Tre små bokstaver med uvant innhold, som sniker seg fremover som en sulten tiger.

Tiden med de tre bokstaver er ikke til å unngå, den tvinger seg på og tar seg til rette. I min søken etter ro og det jeg trenger mest, henger jeg på nettet og slipper ikke taket.

~~
Dette er starten på innlegget Barnas høytid med dårlig samvittighet, en reaksjon på en annen bloggers tekst. Noen ganger er det slik at andres ord når inn til et sted som vanligvis er stengt av. Slik var det denne gangen. Vil du lese hele innlegget, finner du det ved å trykke på skriften i kontrastfarge.

Håper du vil lese det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.